tillbaka!



för er som inte vet vad bosön är det en träningsanläggning som ligger på
lidingö.

tjena, nu har det vart itag sen någon av oss skrev på bloggen och nu är det dags igen;). Det har vart mycket träning och mycket plugg så man har liksom inte orkat skriva men just nu händer det inte så mycket dörutom träning och skola men vi ska försöka skriva om något intressant ändå!
idag tränade jag innan skolan sen vid 12tiden så började jag. Det har gått bra med plugget iallafall det lönar sig att plugga lite!
efter det var det träning igen och idag var det benträning. Det gick bra kände mig stark men börjar bli lite sliten i knän och vader efter alla tung träning men det går över.
och efter mogon dagen så är det äntligen lov! och då ska jag till bosön men tre polare och ha ett träningsläger!
ska bli riktigt kul!
//Arwid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0