TRÄNING!!


sån här cykel borde gamla gubbar ha!!eller nej dom borde inte cykla alls....

tjena, är nyss hemkommen från ett nytt underbart träningpass!
och idag var det bänkpress som jag nämde igår och det kändes sjukt bra alltså det är förjävla kul att träna!!
innan träningen så var jag i skolan såklart och det var ok hade bara två lektioner idag kemi och matte.
Istället för lunchen idag vart det fotbollspel eller fooseboll tror jag det heter. 40min i sträck det är fan as jobbigt man blir rätt svettig men det är så jävla kul!!

Imorse höll jag på att köra på en gammal gubbe men fan han hade ingen hjärna alltså. Jag kommer på en väg som svänger åt vänster och om man åker rakt fram so man inte kan för det är gångbana. Men då tror gubben att jag ska åka rakt fram av någon anledning så han svänger också åt mitt hål så jag stannar och han svänger undan för att inte köra in  i mig. Sen så cirklar han typ tre varv tills han f¨r stopp på cykeln och jag bara sitter och kollar vad han håller på med!! Och sen när han v'l har fått stopp på cykeln och har vinkat förlåt så ska han cykla ivag då håller han på att ramla igen!
gammla gubbar ska fan inte cykla!
//Arwid

Kommentarer
Postat av: Pontus

nice blogg =) nu tkr jag att du kan länka till min me (A)

2009-10-05 @ 22:47:15
URL: http://pompus.blogg.se/
Postat av: Elias

Jag tror inte sådana svänger alls faktiskt

2009-12-11 @ 23:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0