castorama!



tjena, idag gick jag upp tidigt föra tt vara på en lördag redan kl 07.00, för att sedan vid nio tiden åka till källbrink och klra ett så kallat castorama. det går ut på att samla poäng i alla kastgrenar och man klr med senior vikterna.
men börjar med kula sen spjut,discus,slägga det var riktigt kul alltså!!!
min serie vart lydande: 15.18kula,4679,spjut,3768discus,47.01slägga det är jag riktigt nöjd med förutom spjutet då men jag har lite ont i höften så kan inte satsa fullt. Men kulan och släggan är jag riktigt nöjd med.Det var skönt att kulan släppte lite för det var länge sen jag var uppe på 15m med sjuan så det känns jävligt kul:).
ja och man räknar poäng efter en tabbel men jag vet inte min exaxta poäng men nånstans runt 2790p hamnade jag och förra året hade jag 2655 som bäst så jag har förbättrat mig! trots det dåliga resultatet i spjut!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0