Det sägs att det finns många fiskar i sjön men ..... det tror jag inte på



Hej, vissa dagar blir, är , var sega och det var precis vad den här dagen var , tro mig den var mer än bara seg.... jag vaknade och tänkte, humm vad ska jag göra på en träningsledig dag ? shit nu bler de typ 3 timmar extra mot vad jag brukar kunna roa mig med.... jag satte mig i soffan och började knappa runt runt runt i kanal listan... inte ett skit att kolla på. förstår inte att folk kan längta efter att sätta sig i soffan och kolla tv..... det är fan roligare att kolla på när växter växer... så jag gick in i köket och funderade på vad jag ska laga för mat och det första som pluppade upp i mitt huvud var nåt med "vitlök" i eftersom I am a singel boy och vad mer än vitlök ska man inte äta så länge man är singel ? så jag gjorde kyckling med massa vitlök och pasta med vitlökskrydda och sedan en gräddsås med chili och vitlök sedan toppade jag med en vitlöksfralla. det blev riktigt gott. Alla ni som har flick och pojkvän !!!  om ni nån gång tröttnar så kan ni fråga mig efter receptet ! efter min lunch stod tiden still ... det var som att allt förutom jag gick i slomotion !! varför kunde det aldrig vara så när jag springer... skulle jag nog persa ganska stort, men när jag tävlar så skulle det inte förvåna mig om tiden gick snabbare än vad den gör i vanliga fall. jag satta mig framför tv´n igen och satte på ett inspelat band av New york marathon och kollade på några grymma kenyaner som sprang. sen var det dags för att åka och fiska med Arwid . vi har fiskat hela sommaren och inte fått mer än botten napp, så ni kan ju gissa hur det gick i dag .... vi fick inte ens ett botten napp. men nu ska jag och arwid kolla Ice age 3 så vi kommer över sorgen......... det här var nog mitt första inlägg utan löpning i !! shit va tråkigt att läsa .... så om ni börjar att läsa som kineserna så borde ni börja läsa här från andra sidan så då kan jag tippsa er , läs inte det här inlägget de suger // victor hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0