frisk!


En tolvårig tjej kan få en gädda på 15.2 kilo men vi får inte ens en fisk...

tjena, efter två dagars sovande och massor med c.vitamin och andra vitaminer så är jag frisk så på mån är det träning igen !!!!
fan vad kul!! och om en vecka så är det skol-sm där jag ska köra alla kastgrenar det ska bli kul som fan!!
min personliga rekord lyder:
kula: 19.02
spjut: 58.12
slägga: 58.14
discus: 45.??
nått personligt rekord ska det nog bli och förhoppningsvis mer än en medlaj!!!:)
har inte tränat discus,slägga,eller spjut iår men har tävlat i spjut och slägga iaf så det blir bra!!
idag har jag inte gjort mycket farsan och jag och några av hans polare åkte och kollade på "drifting" men det var inte så mycket att se men det vart några börnisar iaf;). Efter det så drog victor och jag och fiskade men det var fortfarande helt dött i sjön inte ett napp fattar inte...:O
//Arwid

Kommentarer
Postat av: Victor hedin

Arwid jag blir depprimerad av den där bilden ...... känner mig dålig hahahaha

2009-09-05 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0