I dag , I morgon


I morgon bär det av till västerås

Heej, I dag är det sista tränings passet innan skol sm och innan viloperioden vilket är tråkigt men vilan kommer nog gå snabbt eftersom min rektor lovat att plåga mig med massa läxor under vilan.... suck men men de är nog bra. men innan allt detta tjafs så har jag skol sm att fokusera på, träningen i går kändes avslappnat och det var riktigt skönt att springa så hoppas att träningen i dag har samma kännsla. I morgon är det 1500m som väntar och loppet går kring 19,30 och jag hoppas att loppet går som jag vill fördå har jag stora chanser att ta guld eftersom formen känns riktigt bra. går loppet som jag vill så är det ingen som kommer att hänga med, men efter många sm lopp har jag lärt mig att även fast man har rätt form och allt känns bra så är det tiden från startskottet och när man passerar mållinjen som är viktigast, springa rätt, tänka rätt och inte tveka , det är det som kommer att ta mig till guldet i morgon. // victor hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0