låång dag..


här är helicoptern som dom snodde och sedan rånade med och sedan dumpade den i skogen...

tjena, idag hade jag min jobbigaste dag i skolan. jag börjar kl 9 och slutar halv fem men det gick rätt fort ändå så
det var lungt. Efter det långa dagen så åker jag och tränar på en gång och idag så började jag träna med en gammal träningspolare som heter niklas. Det var jävligt kul att ha nån att träna med. Och för första gånggen på länge så gick det rätt bra på träningen!!
och efter det så var det bara hem och äta och kolla på idol!
och som ni alla säkert har hört så har det Största rånet i sveriges historia genom förts idag. Folk får säga vad dom vill men jag tycer det är rätt otroligt att man ens kan lyckas med det. Vem fan är så dum och förvarar upp emot en miljard kronor och det ändå som är imellan pengarna och rånarna är ett takfönster. Visst är dom inlåsta i vanliga fall men ändå när man snackar om så mycket pengar så kan man väl vara lite försiktigare. Sverige är inte förberredda på sånnahär sorter attacker. Det hrä öppnar ju bara upp ider för fler människor att sånt här faktiskt är möjligt.
Nu kanske dom blir fasttagna imorgon vem vet men det dom skulle göra lyckades dom med!!
//Arwid

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nice, strongman:P? norske svendsen haha, you go girl;)

2009-10-02 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0