Lidingö Tjejlopp



Hellu, I helgen var jag med min syrra och hennes pojkvänns kusin alltså henne kompis madde, jag vet inte va men antingen luktar jag äckligt men de borde madde vara van med eftersom dem borde ha många bönder i Karlsta eller så är hon rädd för mig men jag ser väl inte så farlig ut , eller? men hon var duktig att springa måste jag säga, hon sprang bra på 10 km på Lidingötjejlopp, hon startade långt bak och hon sprang in många plattser , och då menar jag många :O blev faktist impad. såg stark och fräsh ut upp för backen , bra teknik och sedan i slutet nerför såg det lätt ut, avslappnat. Det var ju hennes första 10km lopp så var hon nervös ( gulligt ). jag brukar också va nervös så jag vet hur jobbigt det är. Själv loppet är inte det jobbigt utan uppladdningen innan loppet är det som tar på kroppen, ingen matlust dålig sömn mm ni vet säkert men hon gjorde bra i från sig. Det blev en mycket bra uppvärmning i toa- kön måste jag säga haha Snart kommer hon tbx till stockholm med min syrra och då är det dags för tjurruset. Hon håller på med en tjejklassiker så hon har cyklat och simmat innan lidingöloppet och nu väntar bara tjejvasan 3 mil skidor! Lycka till // victor hedin

Kommentarer
Postat av: Liisa

Va söt du är^^JAg tycker du ska tillägga att hon har inflammation i revbenen oxå;) Och har därför inte tränat på två veckor:P

2009-09-30 @ 08:52:43
URL: http://liisahedin.blogg.se/
Postat av: Maddee

Vad fint skrivet Victor :) Tack! Ser fram emot att komma upp igen.

Ses snart! Kram



2009-09-30 @ 19:48:49
URL: http://madelenegustafsson.blogg.se/
Postat av: Kissekotten Johan

Ere en stekare på bänken?

2009-10-01 @ 18:03:14
Postat av: Victor

Ja madde vi ses snart :) puss

Å johan :D klart de sitter en schtekare där ;) fattas bara du :P

2009-10-01 @ 18:09:45
Postat av: Izeberg

Klart att man blir rädd för chromedome!!!

Ser ju helt flippad ut:P

2009-10-02 @ 19:14:43
Postat av: Victor

ja haha man kan ju undra hur det är med chromedome :P hahahah

2009-10-03 @ 11:07:51
URL: http://moranvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0