ny vecka,nya träningspass


haah

denna bild är från när han vann Arnold classic en av dom tyngsta tävlingarna att vinna...

Bilden ni ser är ryssland starkaste man och även världens starkaste man ha är en helt otrolig idrottsman även om han kanske har använt förbjudna saker för att bli bättre. det spelar ingen roll för dom vikterna som han lyfter och dom resultat han presterar är helt sinnessjuka. han har också den skönaste personligheten som finns.
han började som tyngdlyftare och har deltagit i olympiska spelen och var i topp i världen i det men senare så skolade han om sig till strongman och har slagits sig in absolut bland dom bästa i världen.
hans namn är Mikhail koklyaev.
hans personliga rekord är:
210kg i ryck
250kg i frivändning och stöt
och i styrkelyft utan några hjälpmedel alls alltså inga knälindor ingen bänkpresströja inget bälte inget alltså var allt han gjorde "raw" som man kallar det i Usa. Han rekord lyder:
365kg knäböj
240kg i bänkpress
405kg i marklyft
http://www.youtube.com/user/koklyaevmisha

tjena, idag börjarde jag rätt sent jag hade bara två lektioner och det var kemi och matte och båda lektionerna gick som smort men det avr väl inte så kul. Men jag börjar få haj på matten faktiskt och det känns skönt!
efter skolan så hade vi massage fråga mig inte varför men det var inte så kul faktiskt. Det avr alltså med friidrottsinriktningen i skolan vi hade det. Efter det så drog jag och farsan och tränadae det kändes ruggigt bra!
jag körde bänk och lite annat kände mig väldigt stark i bänken!
det vårdar gott inför vinterns toppning! ser redan fram emot det:)
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0