sammanfattning av skol-sm!



tjena, idag kom jag hem från skol-sm och det var en as kul helg det började men att jag kom ner vid 2tiden i fredeags till västerås sen var det bara och åka och lämna grejerna och dra direkt till arenan. Det var dags för kulan och de tgick bra jag stötte väldigt bra på värmet och sedan gic kdet också rätt bra på tävlingen men fick itne riktigt till det så det vart 18.38 men jag van och är nöjd!
sen kom jag fyra i discus på 43m nånting med kastade jävligt lågt om dom hade vart höga så hade dom nog vart långa! sen kommer helvetes dagen söndag det började med tre x i slägga och sen skadade jag mig på värmet i spjutet men det är inte så farligt fick lite ont i höften men inte överdrivet så det går nog´över snabbt!

Och nu är sesongen över och det har vart en rolig och lärorik sesong kunde ha gått bättre. Men det var skadan i början av sesongen som ställde till det men sen har jag ändå lyckats komma tillbaka hyfsat starkt!!
9a på vm, sm-guld,skol-sm guld,senior-dm mästare, finnkampsseger, i kula så det är ändå helt klart godkändt:)!
nu är det abra gå in i ide och börja träna !!!!!!!!!!!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0