Ta det lugnt ibland



Denna bild är från skol sm 2009, min seger på 3000m var efterlängtat.
Efter två silver på 2000m hinder och 1500m var det rätt skönt att sträcka händerna i luften och hämta andan och det var ett bra sätt att avsluta tävlingssäsongen sommaren 2009, Nu väntar hård träning och målet är VM i canada i sommaren 2010.



I dag har jag planerat kommande säsong och det ser bra ut, Nu har jag vilat i snart två veckor och det kliar i benen och när jag går till bussen kan man inte låta bli att springa, och tempot har ju växt rätt fett sen dess, man har käkat som fan, man har sprungit bestämt, haft utsatta mål, man rusar för fort, sträckt sig efter minutrarna små, man har slutat att gå, man har förlorat lätt och vunnit svårt och tvärtom, tiden har hunnit gå men jag hinner knappt, man vill ju allt men minutrarna rinner snabbt, men jag kan medje, tiden studdsar fram , kan kännas tungt som fan , man måste ta det lugnt i bland, annars sjunker man, utan tvekan. // victor hedin

Kommentarer
Postat av: Kissekotten Johan

Asso, sluta vara så bra "VM sommaren 2010" bla bla...nu räcker det! :P nej men seriöst sjukt najs :P taru dig till VM så kommer jag fan med över till Canada.........din analnöt :P

2009-10-01 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0