train hard!



sån här klubba körde jag med idag....haha

tjena, idag har jag vart på friluvsdag i skolan eller vad det heter men jag körde iaf golf och jag har aldrig slagit en golfboll men det gick hyfsat men träffade väl bollen 1/20 gånger kanske haha men när jag väl träffade så flög den iaf 160m:)haha men det gjorde as ont när man slog ner i marken så jag har rätt ont i underarmarna. Efter det så åkte jag oc några från klassen och käkade på kvarnbergsplan en pizzeria som ligger där as gått var det"
och sen avrt det lite sova och sen träning. jag körde lite bänk och benböj det kändes bra som fan!
förutom att jag har typ ont överallt i ryggen men det känns inte när man är varm som tur är!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0