tränatränaträna!


såhär kommer jag se ut imorgon efter....800m haha

tjena, idag har jag vart i skolan och det var en lugn dag det var inte så mycket jobb utan den bara gick igenom. Sen efter skolan hade vi teori med friidrottsklassen det var lite prat om skol.sm med statistik och grejer så det var rätt kul! efter det så var det träningsdags!! idag hade jag min kusin med mig som jag hjälpte komma igång och träna han har aldrig tränat så det ska bli kula tt se hans utvecklingskurva!!
efter det så for jag hem och käkade och duschade och nu har jag kollat på idol!
det kommer många bra iår de tkan man lungt säga haha.
imorgon har jag uthållighetstest på idrotten och det kommer inte bli kul......
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0