träning!


Nu är det fastslaget att stockholmstadion
inte kommer byggas om!! vad bra
att inte dom där fotbollssnobbarna fick
som dom ville!

tjena, idag testade jag och träna men förskylningen hade inte riktigt gått ur kroppen så det gick inte bra i nått jag tränade kula och lite discus och slägga första discus passet på året och det märktest också haha..släggan gick ok men så fort jag började tänka så gick det åt helvete det var första släggpasset i sommar! men det går bara sämre om man tränar slägga känns det som haha.
efter träning så har jag pluggat jag har skrivit en sammanfattning av en artikel jag valde en artikel om usain bolt så det blir lite kul iaf. efter det så hjälpte jag farsan lite jag plockade ner ett innertak på en saab 900 det var skoj!
efter det så avrt det plugga igen men nu var det matte! och fan de tär svårt alltså men som tur var har vi en as bra lärare så det löser sig nog!
jag kollade också på idol som började idag och vilken start fan det fanns några riktigt talanger från stockholm!!
nu är det bara försöka att bli frisk till skol-sm kulan är redan på fredag!! det jobiga är att på både lör och sön har jag första start kl o9.00 men bara försöka vakna tills dess!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0