Trött trött trött



Hellu, jag sov inte så bra i natt, vet inte varför men jag kom aldrig riktigt igång med sömnen men tillslut somnade jag djupt men då ringde klockan och jag var tvungen att kila iväg till skolan... typiskt.. men det var bara att vara positiv och med en skön låt ( Gavin DeGraw - Chariot stripped verision ) så åkte jag till skolan. Väl i skolan gick tiden fort förutom att jag var riktgit trött sista lektionen " Internationell Ekonomi" som vi läste hela lektionen i ett häfta, 2 timmars lektion. När jag kom hem tog jag det lugnt och just nu kollar jag på " Superstar" och hoppas att team stenmark vinner, han har sån skön inställning på allt, de bah å kör , de bah å åk. !! // victor hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0