trött..

idag på teorin så berättade dom om en friidrottslinje i högskolan alltså som den jag går i nu fast efter gymnasiet där man kan få förtur på bostäder och mycket annat bra det lät mycket vättigt. Fast det verkade svårt att komma in....

tjena, idag började jag sent i skolan och gjorde inget speciellt jobbigt efter skolan vid tre tiden så hade vi ett möte med friidrottslinjen i skolan. Det slutatde vid fem då det avr dags för träning. Idag är ju dagen jag tränar med min kusin. Det gick bra vi körde massa löpning och mage och rygg och min kusin körde lite bänk och ben och det ser riktigt bra ut för honom!!
efter det så käkade jag lite och nu sitter jag här så det var en vanlig vardag kan man säga för såhär kommer nog dom flesta dagarna se ut ett par månader frammåt:)
//Arwid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0