Tävlingsdag !!! Raka spåret !


DN galan , förtävling i sommras. 1,52-800m

Hej, nu är det dags att börja tagga !! 17,52 i dag är det dags för 1500m debut!!! Mattias Claesson , Käck och många andra bra löpare är med. Jag tycker inte om att vika ner mig men jag har inte den mjölksyreträningen bakom  mig för att klara av att ha något med täten att göra man som sagt tycker jag inte om att vika ner mig så jag kör hällre hela vägen in i väggen än att halvspringa in i mål. Efter en hård träningsvecka med långa distancer och segt snöväder ska det bli skönt att få känna lite på mjölksyrans goda sider !! Det känns som att jag klarar att göra tider ner mot 4,00 som bäst.

Mattias Claesson skriver på sin blogg att han sattsar på banrekord, jag tror det är 3,46,02 vilket kan vara lite för tufft för Matte, vi vet ju hur han brukar snacka, men man vet aldrig, han kanske har kört på hårt i vinter. Käck är en stark löpare som är van vid lite längre distancer så detta kan passa honom bra. Anton danielsson är också van med lite mera längre lopp så han kommer att vara vass. Loppet i dag kommer att vara jäkligt tufft, 800m löparna vs långkottarna !! kom och kolla !! Sätrahallen kl: 17,52  // Victor Hedin

Kommentarer
Postat av: Liisa

Lycka till Victor du är bäst:D

2010-01-31 @ 15:14:10
URL: http://liisahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0